Opmerking, klacht, tip of vind je iets tiptop?

Laat het ons weten! Bij ons staan professionaliteit en kwaliteit van de dienstverlening voorop. Een plek waar je je kind met een gerust hart aan toevertrouwt.

Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent, dat willen wij dan graag horen. Dit kan je het beste eerst bespreken met de direct betrokkene(n), de pedagogisch medewerker en/ of de directie. Je kan ook terecht bij de medewerkers en directie als je suggesties hebt die kunnen bijdragen aan een betere kwaliteit van de opvang.

De interne klacht kan gestuurd worden naar:
Kinderopvang En nu jij , t.a.v. de klachtencoördinator J Perotti: info@kinderopvangennujij.nl.

Zodra de klacht ontvangen is, ontvang je altijd een bevestiging. De klacht zal vervolgens binnen 7 werkdagen in behandeling worden genomen. Ons uitgangspunt is om samen tot een oplossing te komen. Alle klachten worden geregistreerd en er wordt periodiek bekeken of preventieve acties noodzakelijk zijn.

Indien interne klachtenafhandeling niet leidt tot een bevredigende oplossing of uitkomst, is er altijd de mogelijkheid je te wenden voor informatie, advies en mediation tot het Klachtenloket kinderopvang gevestigd in Den Haag, www.klachtenloket-kinderopvang.nl of aanmelding van het geschil bij de Geschillencommissie www.degeschillencommissie.nl.

Je kan je ook rechtstreeks wenden tot de Geschillencommissie.

En nu jij is per 1 oktober 2019 aangesloten bij de geschillencommissie.

Wil je vrijblijvend komen kijken?

Vraag een rondleiding aan

Ben je ook enthousiast?

Schrijf je kind in