Skip to main content

Opmerking, klacht, tip of vind je iets tiptop?

Laat het ons weten! Bij ons staan professionaliteit en kwaliteit van de dienstverlening voorop. Een plek waar je je kind met een gerust hart aan toevertrouwt.

Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent, dat willen wij dan graag horen. Dit kan je het beste eerst bespreken met de direct betrokkene(n), de pedagogisch professional en/ of de directie. Je kan ook terecht bij de medewerkers en directie als je suggesties hebt die kunnen bijdragen aan een betere kwaliteit van de opvang.

De interne klacht kan gestuurd worden naar:
Kinderopvang En nu jij , t.a.v. de klachtencoördinator J Perotti: info@kinderopvangennujij.nl.

Zodra de klacht ontvangen is, ontvang je altijd een bevestiging. De klacht zal vervolgens binnen 7 werkdagen in behandeling worden genomen. Ons uitgangspunt is om samen tot een oplossing te komen. En nu jij streeft ernaar om rekening houdend met de aard van de klacht deze zo spoedig mogelijk af te handelen, doch uiterlijk zes weken na indienen van de klacht. Alle klachten worden geregistreerd en periodiek geëvalueerd of er preventieve acties noodzakelijk zijn. Uitgebreide informatie over de aangepaste klachtenprocedure kunt u vinden in de informatiemolen op de vestiging. 

Indien interne klachtenafhandeling niet leidt tot een bevredigende oplossing of uitkomst, is er altijd de mogelijkheid je te wenden voor informatie, advies en mediation tot het Klachtenloket kinderopvang gevestigd in Den Haag, www.klachtenloket-kinderopvang.nl of aanmelding van het geschil bij de Geschillencommissie www.degeschillencommissie.nl.

Je kan je ook rechtstreeks wenden tot de Geschillencommissie.

En nu jij is per 1 oktober 2019 aangesloten bij de geschillencommissie.